Saturday, July 9


SANGKAANKU


Ya Allah...
Aku tidak ingin bersangka buruk
Kerana itu membuatkan hatiku tidak tenang

Ya Allah...
Aku tidak ingin bersangka buruk
Kerana itu membuatkan fikiranku tidak menentu

Ya Allah...
Aku tidak ingin bersangka buruk
Kerana itu perhubungan bisa retak

Ya Allah...
Aku tidak ingin bersangka buruk
Kerana itu membuatkan aku gelisah

Ya Allah...
Aku tidak ingin bersangka buruk
Kerana itu menjadikan aku insan yang negatif

Ya Allah...
Aku tidak ingin bersangka buruk
Sungguh
Tapi tidak dapat aku elakkannya

Aku cuba Ya Allah...
Untuk tetap tersenyum
Dengan dugaanMu

Aku cuba Ya Allah...
Untuk tetap bertahan
Dengan rintanganMu

Aku cuba Ya Allah...
Masih mencuba
Tetap mencuba
Sehabis dayaku
INSYAALLAH

ASSALAMUALAIKUM

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

kamu orng yang ke berape entah