Sunday, July 31

asyik aku je nk jage perasaan die..
die pernah ke jage perasaan aku ni? -.-
soalan apekah itu?
saya relala bersakit untk kamu la.. cukup~
YAALLAH.. beratnye hati nak type... berlinang air mate..


ALLAH CIPTAKAN HAMBENYE BERPASANG2~
:(LELAKI LELAKI YG BAIK UNTK WANITA WANITA YG BAIK,DAN SEBALIKNYA):
yaALLAH ,terimakasih sbb cipta dia untk aku,,
yaALLAH, HEBAD sekali ciptaanmu..sungguhku katakn kagum dngn kuasaan mu..
yaALLAH, perbaikilah diri hambamu yg lemah ini,,supaya setanding dngn dia yg kau telah ciptaknn..
yaALLAH, sungguhku suka terhadap dirinya ,kau jagalah dia jika aku tiada nnt..
yaALLAH, meskipun aku kasih padanya,,engkau kasihla dia lebih dr apa yg akukasihinya... spertimana engkau kasihi para2 sahabat baginda...
yaALLAH, ajalku entah bila...pahala dn dosa entah berapa...ibadahku sekukuhmana..taatnya aku padamu...
engkau lindungi la dia yaALLAH...aku sngt2 mencitai dia...
cintaku pada RASULLULLAH  sngt mendalam~
yaALLAH, kau tabahknlah hatinya...
jika tiada ku nnt..jngnlah kau tangisi.. meskipun ALLAH tetap bersamamu...
hatiku ini,sentiasa ada ruang untuk aku simpan kenangan  yg lepas...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

kamu orng yang ke berape entah