Friday, October 21

JIKA PUISI INI YG TERAKHIR UNTUKMU

Sayangku...
Seandainya hari ini....
adalah hari yang terbaik buatku...
izinkanlah aku menatap wajahmu..
berikan aku seukirsenyum manismu...
agar aku bisa bertahan sedikitwaktu lagi...
biar aku dapat bernafas...
mencium harum wangianmu itu
yang menusuk ronggaku....

sesungguhnya hati ini senang...
saat bersama denganmu...
tika bergelak ketawa denganmu...
aku bahagia...
apabila menangis denganmu..
aku juga bahagia..

hati ini berterima kasih ...
kerana kau sudi berkongsi rasa ini...
dan membuka pintu hatimu buatku...
meskipun kau tahu siapa aku....

sayangku....
hadirmu mengubah segalanya ...
memori lukaku terhapus semuanya...
apa yang ada...
cuma rasa cintaku padamu...
dan aku tahu engkau juga begitu...

sayangku...
biarpun bahgia ini cuma sementara...
ku harap engkau merelakan nya...
ku pohon kau mengertinya...

sayangku..........
aku tidak bisa lama lagi..
pandanganku ini berat sekali...
sekiranya jatuh kelopak ini...
maka carilah pengganti..
agar kau gembira lagi...
biar kau tidak berpatah hati...

kerana aku tidak dapat bersama denganmu...
memintal dan mencalit cinta..
menyimpul dan memahat rindu...

sayangku....
selepas aku pergi...
aku yakin kau akan dapat melihat alam ini...
takdir ILAHI telah memanggilku kembali...
terimalah mata ini biarpun...
wajahku tidak pernah ditatap olehmu...
yang selama  ini hidup bersamaku...

sayangku.....
harapanku agar kau bahagia...
dan doakanlah kesejahteraan buatku..
yang pergi buat selamanya.....

wahai kasih,ingtkan lagi kenangn lama itu ::aku mencintaimu kerana ALLAH

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

kamu orng yang ke berape entah