Friday, September 30

dah lama xupdate~ ok ini apakah???

salam(sejahteralah keatas kamu)



yaALLAH aku rindu yaALLAH



hari ke hari,minggu ke minggu..bulan ke bulan..
purnama mengambang tidak lagi bercahaya seperti dahulu..
sinaran bintang makin gelap juga kelam..
kelipan kunang kunang kian pudar dan lusuh...
burung burung berkicauan pergi meninggalkan madu...
kini bunga kembar mengecut sepi...



sedar tidak sedar,makin hari makin terasa jauh dr DIA,,
adakah diri aku ni je yg rasaa mcm tu???
tp,ade pepatah kata 'andaian itu akhirnya makan diri kita balik'
tp betul ke??
awk.... i really miss u so much!!
dh lame xnampk awk on9.. awk pergi bercuti kan??? jage diri tuh..

















































































































































































awk,sy masih rindukan awk yg dahulu....sure!!!
awk,maafkan segala ANDAIAN saya yg karut marut itu...
awk,maafkan saya untk salah salah saya yg lepas terhadap awk,
awk,jngnlah awk hukum saya smpai mcm ni,,(iloveu)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

kamu orng yang ke berape entah